نفس جیگر

یه تشکر توپ توپ

1390/8/4 18:45
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلبقلبعینکسلامی به زیبایی هر چی گل نه به زیبایی هر چی بچه ی خومشل کومچولو توی

این دنیاس درکل سلام خوبید؟خوشید؟سلامتید ؟ببخشید فضولی میکنم ها خجالتخجالتاز خود راضی

از همتون ممنونم از کسانی که ورود من رو به این وب تبریک گفتن ممنونم منم خوشحالم که تو

جمعتون هستم البته من که نه نفس جونم وای خدا عمه قربونش بشه ماچماچماچ

هر روز داره یه روز به روز به به دنیا اومدن نفسم نزدیک میشه نفس جونی که با قدمش زندگی

همه ی ما رو شیرین میکنه البته نیمده این کار رو کرده فرشتهماچقلب

خب میدونید عزیزان عمه شدنم صفایی داره ها برای خودش خیلی خوبه امیدوارم همه ی

   اونایی که عمه نشدن به زودی بشن لبخند

البته این جا جاداره که از زن داداش گلم و ماهم و مهربونم به خاطر تمام مراقبت هایی که از

خودش و به خصوص نفسم و برادر سر به هوام میکنه بکنم که واقعا هم جای تشکر داره اوه

اینم از از اپ این بار بازم از همتون ممنونم دوستان بای بای

به امید به دنیا اومدن نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

خاله جون
1 آبان 90 18:56
خووووووووووووووووووشحالم ازاینکه به ما هم سری زدید.ولیییییییییییییییییی چرا اینقدر دییییییییییر
من که عمه نمیشم ونمی تونم احساسش کنم .ولی فکر می کنم خاله با عمه هیچ فرقی نمی کنه.


سلام خاله جون ببخشید شرمنده اگه دیر شد خیلی ممنونم که اومدین درست فرق زیادی نداره هر دو
جیر هستن اصلا فرق نداره
خیلی دوستون دارم و خیلی خیلی ممنونم
مامان ریحانا
1 آبان 90 20:11
ایشالا به سلامتی نی نی نازتون بدنیا بیاد
مرسی که به ما سر زدید


سلام خاله جون ممنونم که اومدین .لطف کردین بازم پیشمون بیایین
خاله ی هویار
1 آبان 90 20:19
سلام عزیزم
ااخی
منم 3 هفته دیگه عمه میشم
درکت میکنم
یه حس خوبیه
منتظر نشستم این 3 هفته تموم شه تا برادر زاده ی خوشملمو ببینم
وقتی به دنیا اومد حتما یه وب واسه اون درس میکنم
عزیز لینکت میکنم
تو هم لینکم کن...
راستی کمکی خواستی بهم بگو


سلام خاله جون ممنونم که اومدین عزز دلم بهتون تبریک میگم امیدوارم نی نی خومشلتون زود به دنیا بیاد و زندگی رو شیرین تر کنه براتون چشم بنده هم لینکتون کردم ممنونم و لطف دارین چشم هر کمکی خواستم مزاحمتون میشم
ممنونم
خاله ی امیرعلی
1 آبان 90 20:45
سلام عمه جون
خیلی ذوق داریا واسه عمه شدن
من خودم داداشی ندارم تا عمه بودن رو بچشم ولی خاله بودن خیلی عالیه
تنشالاه روزها سریع و تند بگذرن و نفس طلا بدنیا بیاد


وای سلام خاله جونم ممننونم که اومدین عزیزم


بله دیگه زوق که حد و حساب نداره .درست خاله شدن هم فک کنم مثل عمه بودن البته من خاله نشدم هنوز
ممنونم خیلی لطف دارین منم امیدوارم سالیان سال
با امیر علی عزیز و مهربونتون زندگی خوبی داشته باشین دوستتون دارم
ناهید
1 آبان 90 21:06
اخی ممنون که اومدی ایشالا نفس جون سالم و تندرست به دنیا بیاد.


سلام ناهید جونم ممنونم عزیز دلم دوستت دارم
راحله
2 آبان 90 7:22
وای چه عمه خوب و مهربونی منم عمه هستماااااااااا!!!!
خیلی خیلی مبارکههههههه عمه شدنت ایشالا به سلامتی نینی نانازتون میاد تو بغل خانوادش


سلام عزیز دلم ممنونم که اومدین خیلی لطف کردین
منم امیدوارم کنار برادر زاده و خانواده گلتون شاد و سلامت زندگی کنیین
ممنونم
مادر کوثر
2 آبان 90 10:07
سلام به به به
چه عمه خوبییییییییییییی
خوش به حال نی نی
شاد و سلامت باشید


سلام خاله جونم ممنونم که اومدین خیلی خیلی لطف
کردین ممنونم خجالتم ندین واقعا ممنونم
منم امیدوارم خوش و سلامت باشید
محمد پوریا
2 آبان 90 13:20
سلام ممنون از این که به ما سر زدی امیدوارم خدا یه برادر زاده سالم خوشگلو تپل و مپل و البته شیطون بلا بهت بده
ایول عجب عمه باحالی هستی ها


سلام اقای محمد پوریا خیلی خیلی ممنونم که دعوتم رو پزیرفتین خیلی مممنونم ایشالا عمه قربونش بشه
بازم ممنونم دیگه خجالتم ندین .واقعا چیز جالبی
یه عمه وب بزنه ؟اخه همه تعجب میکنن
mamani helena
2 آبان 90 17:35
salam azizam enshala zodtar niniton be donya m iyad ame jooni





سلام خاله جونم ممنونم که اومدین خیلی ممنونم امیدوارم خوش باشین
مامان ابوالفضل
2 آبان 90 20:14
سلامم سلام سلامم
خوش به حال عروس خانوم که همچین خواهر شوهر مهربونی داره حتما خودش مهربونه که خدا هم شما رو بهش داده
خوشحالم داری عمه می شی من که تازه خواهرشوهر شدم
دعا کن ما هم عمه بشیم که خیلی آرزوشو دارم


سلام سلام سلام مممنونم که اومدین عزیز دلم خیلی ممنونم نظر لطفتون عروس ما یه تیگه ماهه جبیگر
البته 2 تاشون اینجوری هستن ها .جیگرن
ایشالا شما هم زودی عمه شی گلم
خاله ی امیرعلی(الهه)
2 آبان 90 23:53
عمه جون شما اهل کجایین؟ البته ببخشینا فضولیه


عزیز دلم این چه حرفیه ؟من اهل تهران
مامان امیرمسعود (خپول)
3 آبان 90 8:11
سلام. صمیمانه تبریک می گم به عمه مهربون. خوش به حال نی نیتون که عمه ای به این باحالی داره.


سلام خاله جونم ممنونم که اومدین و دعوتم رو پزیرفتین .نظر لطفتون خجالتم ندین
ممنونم .منم امیدوارم خوش و خرم در کنار خانواده ی
محترمتون زندگی کنین
هستي
6 آبان 90 14:41
كوشي


من وب خودمون هستم
عمو روحانی
7 آبان 90 16:12
سلام ببخشید که توی نی نی گپ صدا زده بودید من متوجه نشده بودم


خواهش میکنم ولی ببخشید کی ؟اخه من فکر نمیکنم شما رو با این اسم صدا زده باشم .چون همچین اسمی وجود نداشت
sharif
9 آبان 90 12:56
سلام وب قشنگی داری خیلی خوشم اومد سر بزن بهم اگه دوست داشتی آخر وبلاگم فروشگاهمون هم هست یه سر بزن مرسی
ناهید
10 آبان 90 20:42
پست بعدی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هنوز اپ نکردم
مامان ماهان
11 آبان 90 18:51
به به چه عمه خوبی خدا حفظت کنه بووووووووووووووس


منونم مامان ماهان جون خجالتم ندین خدا شما و خانواده ی عزیزتون رو هم حفط کنه
ناهید
12 آبان 90 19:27
من آپ می خوام.


چشم عزیزم
هستي
20 آبان 90 16:36
سلام
خوبي خوبم ؟نيدونم
شوهر محترمه خوبه؟ برادر خوبه زن برادر خوبه؟هه خبر دست خودمه ها
مزاحم وقتم نشو باي (بخاطر التماس هات اومدم)


سلام عمه هستی ....چه عجب ای ...التماس خوب جلوی خودم کامنت گزاشتی ها ممنونم تو خوبی ؟خبرا که دست خودتت خانم .ههههه طلاق گرفتم )


دایی بنی جون
21 آبان 90 9:26
سلام به مطلب جدید به روز شدیم منتظر حضور گرم شما هستیم رمز مطلب به صورت خصوصی برای شما فرستاده شد.
مائده
23 آبان 90 19:03
سلااااااااااااااااام...
خوبین؟؟؟
اوه اوه اوه....
اینجا رو ببین چه خبر!!!
الهی من قربون نفس جونم برم....
منم جز عمه ها حساب میشم دیگه!!!
آخه اون موقع ها که بودم....!!
الان هم اگه داداشم اجازه بده هنوز عمه باشم...آخه فک کنم به خاطر بی معرفتی هام داداشی فراموشم کرده باشه....
ولب باورکنید خیلی درگیر درس هام...
زیاد به نت نمیام.....
داداش و زن داداش- آجی ها و نفس جووووون منو به خاطر بی معرفتی هام ببخشید....
حالا دیگه جز عمه هام؟؟؟


به به سلام مائده جونم قربونت شم عمه خانم خوش اومدی عسیس دلم خیلی زیاد خوش اومدی بلهههههه معلوم که هنوزم عمه ی نفسی گل گلاب مایی خانم عیبی نداره منم درسام زیاد درکت میکنم گل گلاب واقعا دلم برات تنگ شده بود باور کن فک کردم با من قهری داداشی ها هم که دیگه وای وای از هه بی معرفت ترن ای خدا ...خدا کنه زود بیان دلم برای داداش ها تنگولیده زیاد هوار هوار تا .به خصوص داداش س بی معرفت هی دومست دارم مائده جونم زیاد زیاد
مائده
24 آبان 90 9:55
سلام...
داداش س؟؟؟
درکش کن عسیسم کارش زیاده.....
اگه دیدیش بهش بگو *************بود............
به داداس ف هم سلام برسون....
وقت کردی هم به من سر بزن.....
آدرس وب جدیدمو برات گذاشتم دریا جون....
به داداش ها هم بگو که حتما حتما بیان...


سلام مائده جونم عسیسم همه چی رو اینجا نگو میدونی که چی میگم چشم حتما فعلا درگیر یه کارم بهت سر میزنم باشه اگه اومد حتما بهش میگم هی خدا کنه زودی بیاد حتما سلام میرسونم به داداش س هم میگم ...محشر بود خیلی خیلی دوست دارممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس جیگر می باشد