نفس جیگر

استارت وب

1390/7/28 21:58
769 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام به تمامی کسایی که میان به این وب خیلی خیلی ازتون متشکریم ماچ

این وب مال نفس جون خودم میدونیین عزیزان نفس معلوم نیست نفس یا نه اخه میدونیین

نفس جونم تازه یه ماهشه خجالتمن عمه جون نفس جونم عمه کوچیکه هستم خجالت

من واسه ی عمه شدن کوگیکم و سنم زیاد نیست اما امیدوارم عمه ی خوبی بشم خجالت

نفس جونم 7 ماه دیگه به دنیا میاد قلبقربونش بشم ماه عمه من خیلی زوق نفس رو داشتم

واسه همینم زودی براش وب زدم ممنون میشم بیایید و منو توی اداره ی وب نفس کمک کنید

و همراه نفسم باشید تا به دنیا بیاد قلب

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

دایی بنی جون
22 مهر 90 20:24
سلام به عمه خوش قلب امیدوارم هر چه زودتر نی نی دوست داشتنی به دنیا میاد و زندگی شما و همه خانواده رو شاد می کنه .امیدوارم همیشه براش عمه خوبی براش باشی و بتونی وبلاگش رو ابدیت کنی.خوشحال میشم به وبلاگ بنی سر بزنید با قالب جدید به روز شد
هستی
22 مهر 90 20:45
سلااااااام
الهي عمه قوربونش بره
واي خدا كي به دنيا مياد ديگه.....
خدايا .........هميشه مراقب نفس و داداش و زن داداشمون باش
دريا جون آورين وب خوشملي ساختي آبجي كومشولو من
دوستت دارم لينكت كردم عشقم


سلام قربونت بشم ممنونم که اومدی عسیس دلم
اره ای خدا ممنم لحظه ها رو میشمارم تا نفسم به دنیا بیاد ممنونم عزیز دلم
منم دومست دارم ابجی بزرگ
خاله ی امیرعلی(الهه)
22 مهر 90 21:00
سلام عمه جون مهربون به جمع نی نی وبلاگیا خوش اومدی
داداشي(باباي نفس كوچولو)
22 مهر 90 21:03
واواي خداي من ببين چه خبره
خوشبحات نفسي ببين عمه دريا چقدر دوستت داره هنوز نيومده ببين برات چيكار كرده
دستت دردنكنه آجي گلم
دوستت دارم .........


وای وای خدا سلام داداشی قربونت شم من خیلی زوقیدم
خوشگل ابجی کاری نکردم که زوق عمه شدن رو دارم داداش گلم وظیفم بود
خیلی خیلی خیلی دومست دارم عزیز دل ابجی


آجي حديث(مامان نفس كوچولو)
22 مهر 90 21:14
سلام عشق زن داداش خوبي
خدايا شكرت خواهرشوهراي خوبي بهم دادي
ماهن تكن
يكي يه دونه اي
دوردونه اي
دل مامان رو راست گفتي
چندروزي كه تو دل منه
هروقت به دنيا اومد حتما ميارمش ببينيش قول ميدم
عزيزم
دوستتدارم خوشگلم
بوس


وای وای خدا سلام عشق خواهر شوهر خوبی عزیز دلم ممنونم که ائمدی قربونت شم من عشق من خودت و داداشی و نفس جونم وای زیز دلم خودت ماهی تکی یکی یک دونه ای جیگری مثل عشقم نفسی .وای خدا نفس جونم رو مبیبینم قربونش شم من ایشالا زودتر یه دنیا بیاد
مواظب خودت و نفسم و داداش گلم باش
خیلی خیلی دومست دارم
هدیه جووووووووون
22 مهر 90 21:14
سلام
خوش اومدی
امیدوارم اینجا خاطرات خوبو عکسای خوشگل ثبت کنی
انشالا صحیح و سالم پاهای کوچولوشو تو این دنیای بزرگ بزاره.
با ارزوی سلامتی


وای سلام هدیه جونم ممنونم که اومدی عسیس دلم
واقعا ممنونم ایشالا خیلی خوشحالم کردی عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
-----
22 مهر 90 21:26
مگه يك ماهش نيست از كجا فهميدين دختره


اگه دقت بفرمایین گفتم تو اپ معلوم نیست دختر یا پسر داداشم فعلا این اسم رو انتخاب کردن
نانی
22 مهر 90 22:35
تبریک میگم عمه شدین


ممنونم عزیزم واقعا ممنونم
mamani helena
22 مهر 90 23:22
salam azizam be jame niniweblogi ha khosh omadi


سلام خاله جونم ممنونم که به وب نفسم اومدین
و ممنون از خوش امد گوییتون
دوسستتتون دارم
مادر کوثر
23 مهر 90 6:41
سلام عزیزم
انشالله که به سلامتی یه نی نیه ناز بیاد تو جمع خانواده تون
مرسی که به ما سر زدین


سلام خاله جونم ممنونم که به و ب نفسم اومدین ممنونم ایشالا
وظیفم بود منم از شما ممنونم دوستتتون دارم
داداشي
23 مهر 90 21:38
سلام
آجي خوشگلم چطوره؟؟؟
منم ذوق بابا شدن دارم
راستي ميخوام هستي رو اذيت كنم قدرمو بيشتر بدوني
براش نطر نميزارم
گفت منو صدا كردي منم اومدم
راستي حديث گفت مواظب خودشو نفس هست ولي من خودت كه بهتر ميدوني خواهر من از ديوار راست بالا ميرم
دوستت دارم دارم دارم


داداش قربونت شم هستی ؟
س بي معرفت
23 مهر 90 21:43
سلام؟
حال شما خوب هستين.
نچ نچ نچ
اينطور نه
صبركن فكر كنم
ها
سلام سلام سلم چطوري موتوري
نهههههههههههههه
اينم نشد
سلام اجي جون با معرفت كه اصلا به داداشت نرفتي خوبي؟
شنيدم به هستي گفتي من بي معرفتم نه
آخه چراااااااااااااااااااااااااا
اي بابا شكلك گريه هم نداره بزارم
سرم شولوغه چيكاركنم
فقط به عشق اجيم اومدم
دل منم براتون تنگ ميشه باور كنيد ولي.....وقت ندارم بيام
راستييييييييييييييييييييي
منم دارم عمو ميشم ها
آفرين وبلاگ خوبي داري
ايشالا هميشه موفق باشي
دوستدارآجي دريا:س بي معرفت


وای خدا دارم خواب میبینم ؟داداش جونم قربونت شم خیلی دلم برات تنگ شده خیلی داداشی تو از کجا فهمیدی دروغ که نگفتم میدونی چند وقته نیمده بودی عسیس دل ابجی ؟ابجی همیشه عاشقت همیشه عاشقت
خیلی دومست دارم و خیلی هم دلم برات تنگولیده داداش خیلی دومست دارم بازم بیا داداش باشه ؟


.......ه
23 مهر 90 21:51
سلام به به چه دختر گلي قوربونت شم اينو راست گفتي س بي معرفت چه اسم قشنگي از اين به بعد س بي معرفت صداش ميكنم راستي منو ميشناسي من كيم؟؟؟؟؟ اسمم رو رمي بزار بعد تاييد كن مر30 گلم عاشقتم درياي من -------------------------------------------------------------------------------- وای وای دارم من خواب میبینم سلام قربونت شم مگه میشه نشناسم تو عزیز دلمی دیگه .....اره خوب داداش س بی معرفت عاشقتم ابجی ..........جونمممممممممممممم
مامان
24 مهر 90 18:22
موفق باشی عسیسم


ممنونم خاله جونم
مامان رادین
24 مهر 90 18:29
چه عمه مهربونی!
خوش به حال برادر زاده ات!
انشاالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد.


سلام خاله جونم ممنونم که اومدین خیلی دوستتون دارم
خجالتم ندین لطفا
منم امیدوارم تا 10000000 سال دیگه با رادین جون و خونواده محترمتون به خوبی زندگی منین
بابای امیر محمد
24 مهر 90 19:31
به سلامتی انشاالله




مممنونم که اومدین بابای امیر محمد جون
مبينا و مل مل
24 مهر 90 19:38
http://up.vatandownload.com/images/0u9mr95yneu0v5v48q5k.jpg
ناهید
24 مهر 90 20:32
به نی نی وبلاگ خوش اومدی عمه نفس جون گلم خیلی خیلی خوش اومدی ایشالا برادر زاده ات سالم و تندرست به دنیا بیاد وب من یادت نره
يگانه
24 مهر 90 20:32
http://up.vatandownload.com/images/snj2c5uhabkuaywqss4.jpg
ناهید
24 مهر 90 20:42
ای جانم چه زود جواب دادین
پس آپین ممنون گلم بازم بیا
هر وقت آپ کردی خبر بده.


چشم عزیز دلم خیلی ممنونم خیلی خیلی دوست دارم
مامان ملیکا
24 مهر 90 21:32
سلام
چه عمه مهربونی هستید
امیدوارم برادرزاده تون سالم به دنیا بیاد



سلام خاله جونم ممنونم که اومدین خجالتم ندین
منم امیدوارم 20000000 سال با ملیکا جون و خانواده ی محترمتون زندگی کنین
خاله جون
26 مهر 90 14:01
سلام خانم ذوق ذده شده
1)بابت عمه شدنت تبریک می گم
2)خوشحالم با وب شما اشنا شدم
3)ازاینکه به جمع وبنویسان آمدید تبریک می گم
4)به ما هم سری بزنید
5)ودر اخر اگه دوست داشتید ما را بلینکید.
یکی دیگه مونده
.
.
.
6)وبه ما خبر بدید تا شما را لینک کنم


سلام خاله جونم ممنونم که اومدین خیلی خیلی لطف دارین چشم حتما خدمت میرسم دوستتون دارم و ممنونم
سارا
27 مهر 90 10:42
خوش به حال نفسي كه عمه به اين خوبي و خوش ذوقي داره برادر زاده اينقدر عزيزه واسا بياد نمي توني ازش دل بكني حالا فرقي هم نمي كنه نفس خانم باشه يا نفس آقا


سلام سارا جونم ممنونم که اومدی عزیز دلم خیلی ممننونم لطف داری
نیمده این وای به حال این که بیاد وای خدا
بازم ممنونم گلم دوست دارم
ناهید
27 مهر 90 19:07
پس پست بعدی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هنوز که اپ نکردم گلم
ثمين
29 مهر 90 16:31
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
د...بدقول
30 مهر 90 22:28
منو امروز ديدي؟؟؟
مامان سونیا
7 آبان 90 15:27
سلام عمه خانم مهربون به نی نی وبلاگ خوش اومدی به وب ما هم یه سری بزن


سلام خاله جونم ممنونم که اومدین چشم حتما
مامان سوگل
28 بهمن 90 19:08
مبارک باشه عمه شدنتون، سوگل منم عاشق عمه کوچیکش هستش، تو وبشم از اون بیشتر صحبت شده تا دیگران و امیدوارم که شما هم همچین عمه ای میشوید. با امید موفقیت برای شما


سلام خاله جون ممنوننم از حضورتون خیلی لطف کردین
تشریف اوردین امیدوارم با سوگل عزیزتون و خانواده ی محترمتون خوب و خوش زندگی کنین بازم سر بزنین خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس جیگر می باشد